Moja borba s vjetrenjačama

U ovom blogu odlučio sam pisati o mojoj borbi s vjetrenjačama usvrćući se dijelom na knjigu Don Quoijte jer imam osjećaj da je čitav moj život svojevrsna borba s vjetrenjačama.

Rođen sam kao dijete sa cerebralnom paralizom zbog koje nikada nisam prohodao. Mnogi doktori su govorili da nikada neću moći niti sjediti, a kamoli hodati. Moji roditelji i ja tada smo se prvi put upustili u borbu s vjetrenjačama.  Išli smo na veliki broj pregleda kako bi što prije dokazali da je prognoza bila netočna. Na sveopće iznenađenje doktora ubrzo sam naučio sjediti, a onda i puzati.  Nakon toga upustio sam se u mnoge bitke, ali ipak sam ih prebrodio. Dosada sam prošao osam operacija.Bilo je tu veoma teških zahvata i raznih pogrešaka doktora, ali su i oni većinom znali dobro odraditi svoj posao, a za one koji nisu trudim se da im oprostim, ali nadam se da će i oni moći oprostiti meni jer sam puno puta reagirao burno i nepristojno. Danas se kajem zbog toga, ali nema plakanja za prolivenim mlijekom. 2014. prošao sam kroz izuzetno težak period jer sam se spremao na tri teške operacije u Njemačku.. 23. ožujka 2015. sam prošao prvu operaciju u Njemačkoj. Hvala Bogu, sve je dobro prošlo! Nakon još dvije operacije u svibnju i srpnju bio sam konačno spreman stati na svoje noge. No, ipak tu nije kraj. Uskoro se spremam otići na dvetu, dosad najtežu, operaciju. Ovoga puta na kralježnici! Moja kralježnica nije dobro i potrebno je operirati istu! Iako me je ponekkad strah trudim se prikriti ga.
U slobodno vrijeme se bavim pisanjem hip-hop pjesama jer sve emocije koje mi leže na srcu želim istresti van i pomoću njih inspirirati ljude. To mi zasada jako dobro ide jer imam prijatelje u različitim djelovima svijeta i svi su oni inspiririani mojom životnom pričom. Upravo sada, po deveti puta, jurišam na vjetrenjače i dokazati ću Sancho Panzi da se one ipak mogu pobjediti!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)