2034: Mirko Filipović se u 60 godini života vraća u ring!



Naš proslavljeni ultimate fight borac Mirko „Cro cop“ Filipović je jučer preko svojih društvenih mreža objavio kako se u 60. godini života vraća borbama. Mirko je obznanio svima kako će se njegova oproštajna borba održati u Tokyu na staru godinu 2034. Protivnik će mu ovoga puta biti stari znanac Bob „The Beast“ Sapp. Amerikanac je ovog mjeseca doživio svoj 135. uzastopni poraz u karijeri, ali, unatoč tome, on i dalje ne odustaje od ovog sporta.
Prenosimo Cro copov status u cijelosti:
„Želim obavijestiti sve svoje pratitelje kako ću se ove godine na staru godinu ponovo vratiti u ring. Ovo će biti moj definitivni oproštaj.  Protivnik će ovog puta biti Bob „The Beast“ Sapp. Perfektno sam spreman i osjećam se super. Nisam u ovakvoj formi bio još od Grand Prixa 2006. Punom parom treniram sa svojim trenerom Noelom Mlinarićem (sinom umirovljenog Marija Mlinarića). U mom timu će, naravno biti i moj sin Ivan. U borbi sa Sappom se nadam istom ishodu kao i u travnju 2003.“
Inače, ovo je 17. Mirkov oproštaj, a zasada ima skor od 15 pobjeda i 2 poraza.
Zadnje Filipovićevo pojavljivanje u ringu dogodilo se u ožujku 2033. kada je nakon 33 sekunde nokautirao Japanca Toyotu. Izgleda da Mirko nikako ne može  izdržati bez ringa.
Zanimljivo je kako će se na istom eventu od MMA-ja oprostiti i američki borac hrvatskih korijena Stipe Miočić. Hrvat iz Cleavlanda borit će se protiv mlade kineske superzvijezde Tzu Yang Leeja.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)