Sretan Božić




Nikola i Tomo su kao i obično započeli svoj radni dan. Njihov posao se sastoji od sjedenja u birtiji i ispijanja piva.
Nikola je  ćelavi, debeli, vječito neobrijan , ali drag i simpatičan čovjek, a  Tomo je visok, ali priglup Nikolin brat. Tomo je tip čovjeka koji  gleda samo svoju korist i zaradu.
Što si ove godine uzeo ženi za Božić?- upitao je Tomo.-Nikola se okrenuo i rekao-Uzeo sam bisernu ogrlicu. Izašla me 200 eura, pola plaće sam spiskao u zlatari. Kad dođe Božić ovi naši podignu cijene do Boga miloga.
-Ja u širokom luku izbjegavam zlatare-odvratio je Tomo.
-To je zato jer imaš zakonsku zabranu prilazit zlatari na manje 1 km. Kad god si ti prišao zlatari razbio si izlog pajserom i maznuo sve što se maznuti dalo.
-Pa  na zlatari je uvijek pisalo „iskoristite priliku“ i ja sam je maksimalno iskoristio.
Ogrlica mi je tu u torbi, evo sad ću je izvadit-ponosno je uskliknuo Nikola.
Nikola je gurnuo ruku u torbu, ali ogrlice nije bilo unutra.
Nesrećo jedna, jesi li mi lapio ogrlicu dok sam bio na WC-u?!-bijesno je vikao Nikola.
Nikola je Tomu uhvatio za kragnu toliko jako da se Tomo počeo gušiti.
Nisam, Saše Matić mi, nisam –kroz suze je govorio Tomo.
Nikola je napokon pustio Tomu koji je jedva došao do zraka.
Čekaj!-sjetio se Tomo-Jeli to ona bijela ogrlica?!
Da, jesi li je vidio negdje?
Ups, izgleda da sam ju ja slučajno bacio u smeće.-sramežljivo će Tomo.
Pa kako?!-šokirao je izustio Nikola.
Pa mislio sam da je to ona stara ogrlica koju si htio baciti.-rekao je Tomo
Nikola je još jednom zgrabio Tomu za kragnu.
Ljut sam kao ris!!!! Gotov si!!!-vikao je Nikola na sav glas.
Čekaj, možda možeš kupiti ogrlicu sada-predložio je Tomo.
Halo, genije, ništa više ne radi, sve je zatvoreno.
-Radi Konzum preko puta!
Pa vidiš kako sam glup, mogao sam odma'  kupiti ovakvu ogrlicu u Konzumu.-rekao je sarkastično Nikola i nastavio-Ovakva ogrlica se kupuje u elitnim trgovinama, ali ajde idem vidjet što ima u Konzumu.
Kada je Nikola ušao u Konzum vidio je da u njemu uopće nema nakita. Došao je na blagajnu i pitao: Gospođo gori mi pod nogama, molim vas, imate li nekakvu, bilo kakvu bižuteriju…ne smijem se pojavit doma jer nemam poklon za svoju ženu.
Gledajte gospodine, ako vam gori pod nogama tu imate protupožarni aparat. Uzmite ga  i poslužite se njime, a što se ovog drugog tiče: ne, nemamo nikakav nakit, ali evo za utjehu vam mogu ponuditi pokvareni Božićni pršut, na sniženju 50%. Tu je u našoj mesnici. Ona se nalazi tu odmah lijevo.
-Pa dobro na koga vam ja ličim? Na Željka Keruma? Žena će me zaklat kad se pojavim doma, pa ćete iduće godine prodavat mene u vašoj mesnici!-rekao je Nikola sarkastično i podrugljivo.
Vi ste bar tu za svoju obitelj, a meni je moj prodao foru da ide na trafiku po cigarete i više se nikad nije vratio. Za 5 mjeseci poslao mi je razglednicu s Havaja.
Tada je Nikola živčano izjurio van iz Konzuma, a na ulici ga je čekao Tomo.
Gdje je prva trafika?-upitao je Nikola hladno.
Tu na ćošku. Zašto?
Ne pitaj me ništa tek svijeću upali! Idemo.-rekao je Nikola počevši brzo hodati prema trafici.
Kada su dečki došli do Trafike Nikola je odmah prozborio: imate li kutiju Lucky strikea?
Ne, nemam ni laki strike, ni teški strike, ni poluteški strike-rekla je prodavačica živčano.
Pa dobro jel imate malboro?-upitao je Nikola.
Ne, nemamo!-rekla je prodavačica, a zatim izvadila kutiju Malbora iz džepa i zapalila cigaretu.
Ej halo, pa kako vas nije sram lagati?-pitao je Nikola šokirano i izbezumljeno.
Platit ću vam, ali dajte mi tu kutiju koju skrivate u džepu-predložio je Nikola.
Taman sam mislila da se mogu malo opustit za Božić, ali ako inzistirate evo vam kutija i doviđenja.-odbrusila je prodavačica.
'Đenja.-odvratio je Nikola jednakim Tonom, a tada se okrenuo prema Tomi i rekao: Imamo alternativan poklon, ali ipak idemo potražit ogrlicu.

Nikola se sabrao i zajedno s Tomom krenuo na smetlište  tražiti ogrlicu.
Dečki su došli na smetlište sa samo jednim ciljem: Što prije naći ogrlicu.
Ovo je kao da tražimo ciglu u plastu sjena.-rekao je Tomo
Budi sretan da te ne ubijem…sve je ovo tvoja krivica!-Nikola je bio potpuno izgubljen, a još više bijesan.
Nedugo zatim, došao je policajac koji je čuo da se na smetlištu nalaze dva sumnjiva čovjeka.
Halo bando!-agresivno i uzrujano vikao je policajac-Prestanite se šetkati ovuda.
I don't understand you-tiho je izustio Tomo.
You can't walk here…-odgovori  policajac.
Oho, a zašto ne bih trebao šetati ovuda?-odgovorio je Tomo koristeći engleski naglasak.
Slušaj me ti, prestani izigravati Oreškovića i uozbilji se-odvratio je policajac strogo.
Tko je pozvao miliciju?-Raspitivao se Nikola.
Davno su prošla vremena kad smo mi bili milicajci-razbjesnio se policajac i dodao-Gospodo, molim vas da pođete, evo tu je marica…
A Ivica?-upitao je zbunjeno Tomo.
Molim?!-šokirao se policajac-pa vi se zezate sa policijom! U maricu, brzo!!!
Dečki su odmah bili privedeni i noć su proveli u Remetincu. Ujutro su se zaputili kući. Nikolu su kući čekali žena i mali sin.
Što si mi kupio za Božić?-Uzbuđeno je pitala Nikolina žena.
Poklon mi je u autu.-reče Nikola i odmah se zaputi u auto. Kada se vratio u rukama je imao suncokretovo ulje i kutiju cigareta. Ponosno je izustio: Sretan Božić, srce.-Predao joj je ulje i cigarete, a tada je rekao: Idem gledat utakmicu, donesi pivo! Nikola se zaustavio i sjeo pokraj svoga sina, te mu rekao: Za Božić si htio laptop sa bežičnim mišem, ja sam odlučio da ti poklonim pola tvoje želje, evo ti miš, a laptop ćeš dobiti iduće godine.- Nikola je posegnuo u torbu i izvadio pravog živog miša.
Nikola će svoj Božić 2017. sigurno dugo dugo pamtiti, po dobrom ili po lošem, ne znamo.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)