Ideja o kazališnoj predstavi!


Prije par mjeseci na pamet mi je pala jedna lijepa ideja, a sada sam počeo ozbiljno razmišljati o njoj. Pošto zadnjih mjeseci prolazim kroz vrlo atipično razdoblje (humanitarna akcija i predoperativno razdoblje) kada sve to ode u povijest želio bih napraviti kazališnu predstavu kako bih ljudima predočio koliko je komplicirano bilo izdržati sve prepreke i utabati put do uspjeha. Svakog dana u glavi mi se pojavljuje puno crnih misli i zaista ima dosta toga što se dešava u meni, a ljudi iz vanjskog svijeta to ne vide. U predstavi ćete, vjerojatno  vidjeti moje zabrinuto lice koje poprimam kada sam sam sa sobom unutar svoja četiri zida. Ima tu puno stresnih i depresivnih trenutaka, kada ne znam kako dalje i pomislim da me je sreća napustila. Uskoro počinjem pisati scenariji, prvo moram vidjeti što će sve biti u predstavi jer dešavalo se puno toga, i lijepih i ružnih stvari. Predstava će vjerojatno ugledati svjetlo dana kada se vratim s operacije. Prije godinu dana amaterski sam glumio u školskoj predstavi i želio bih se ponovo okušati na kazališnim daskama. Nadam se da će operacija dobro proći i da će predstava dobiti sretan kraj u kojem ja, unatoč svim preprekama, dolazim do svog cilja.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)