Godišnjica moje operacije


Pozdrav svima! Ja sam Mislav Šušak rođen sam 5. studenog 2000. godine sa dijagnozom cerebralne paralize. Danas je 23. ožujak 2018. i točno tri godine od moje prve operacije u Njemačkoj, u Aschau Im Chemingau. Period pred tu operaciju bio je izuzetno stresan za mene jer smo se nalazili u teškoj situaciji pošto smo morali skupiti veliku svotu novca, no ipak, uz pomoć raznih osoba iz javnog života u Hrvatskoj, nekako smo se snašli. Bila je to izuzetno teška operacija i nisam bio baš optimističan kad je ista bila u pitanju.  Na moju veliku sreću, stručan tim njemačkih doktora itekako je znao što radi. Poslije toga čekale su me još dvije operacije u četiri mjeseca, bio sam najhrabriji što sam u tom trenutku mogao biti. Kada su sve operacije konačno prošle mogao sam stati na svoje noge i, nakon par godina, mogao sam ponovo neometano hodati. Ipak, nije sve teklo onako kako sam planirao. Kroz 2015. i 2016. radio sam koliko sam mogao sa različitim fizioterapeutima, no ipak to nije bilo do kraja kontinuirano. U 2017. godinu ušao sam bez fizioterapeuta. Moji roditelji, borbeni kakvi jesu, ipak su uspjeli nekako doći do fizioterapeutkinje i u ožujku 2017. ponovo sam krenuo vježbati. U svibnju me je čekala još jedna promjena fizioterapeuta, a u međuvremenu sam saznao da opet moram na operaciju koja košta 15000€. Ovoga puta riječ je o operaciji kralježnice. Od kolovoza 2017. ponovo sam bez fizioterapeuta, no uskoro bih trebao početi raditi sa fizioterapeutkinjom s kojom sam radio u periodu ožujak-svibanj 2017. Uskoro bi trebali prikupiti i svotu za operaciju u Zagrebu kako bih, konačno, operirao kralježnicu i bio potpuno zdrav. Iako su operacije u Njemačkoj bile uspješne još uvijek nisam došao do svog cilja  koji je itekako jasan-biti potpuno zdrav i konačno prohodati najsamostalnije što mogu. 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)