MC Rima najavio novu stvar

Mladi osječki reper Tibor Sabo poznatiji kao MC Rima jučer je na svom facebook profilu izbacio status u kojem navodi kako će uskoro izbaciti novu stvar. Status prenosimo u cijelosti:

Jučer sam opet malo razmišljao o Osijeku kao cjelini, o ljudima koji su ovdje ostali, o onima koji će otići i o sebi kao promatraču i kritičaru jedne takve zajednice i cijele situacije.
Ja sam MC i za ljude poput mene ovdje ne da fali tematike i inspiracije za pjesme nego je ima i viška...
Ljudi često kažu, to su samo riječi, to je tekst koji ne mjenja ništa ali ja se ne bih složio jer ako je makar jednu osobu moja riječ potakla da makar razmisli prije nego se spakuje i ode opet sam nešto napravio pa makar podsvjesno.

MC RIMA & DJ Marushka - Dal te boli ona stvar?! Uskoro i u tvom playeru i na tvom ekranu.
Mir & ljubav!!!
MC Rima je krajem 2017. izbacio album Jordan (recenziju za taj album možete pogledati na siteu Artistic soul). "Jordan" je bio itekako kvalitetan, a ne sumnjamo da će ovaj singl biti još kvalitetniji.
Ovaj mladi umjetnik je itekako aktivan na sceni zadnjih godina. U zadnje tri godine izbacio je tri albuma, a po svemu sudeći ne namjerava stati, želimo mu sve najbolje. 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)