Crvenokosa dama


Jednom davno upoznah dvije djevojke. Jedna od njih bijaše vrlo graciozna, vitka i prelijepa, bila je kraljeva kći! Voljeli su ju svi, od 7 do 77 jer je uvijek bila lijepo dotjerana, te ušminkana, a na licu nije imala niti najmanju boru. Godine uopće nisu utjecale na njen izgled, već je iz godine u godinu izgledala sve bolje, gracioznije i vitkije. Unatoč tome što je imala puno obožavatelja veliki broj njih gledao je samo površne stvari vezane uz nju kao npr. fizički izgled, imućnost i dobar status u društvu. Uživala je u velikom glamuru, te brzom i skupom načinu života, ali nije bila zadovoljna jer je uvijek smatrala da može biti još bolja. Živjela je baš kao prava princeza na kraljevskom dvoru. 11 puta bila je proglašena najljepšom djevojkom i kraljicom Europe.
Za to vrijeme upoznao sam i sramežljivu, tihu djevojku jarko crvene kose. Nije bila niti približno toliko fizički atraktivna kao prethodno navedena djevojka, ali ipak je imala neki šarm, neku neobjašnjivu čudnu pozitivnu energiju, neku karizmu koja se ne da opisati riječima…imala je ONO NEŠTO! Bila je kći irskih doseljenika koji su pripadali srednjoj klasi.   Najviše od svega voljela je šetnje uz rijeku Merseyside, najdraži band bili su joj Beatleasi, a najmilija pjesma bila joj je You'll never walk alone koju izvodi grupa Gerry and the Pacemakers, ona ju je svaki put pjevala na sav glas! Mnogi moji prijatelji su se čudili zašto sam odabrao baš nju, govorili su da je gubitnica i da nikada neće biti najljepša. Unatoč svemu, nisam ju htio napustiti iako je prolazila kroz izuzetno težak period depresije koja je trajala godinama! Volio sam ju sve više i više, ali i ljutio se jer me nemali broj puta razočarala. Iako je bila u depresiji hrabrio sam ju  i znao da nakon oluje možemo zajedno ugledati zlatno nebo. Jednog dana ukazala joj se prilika da svrgne najglamurozniju djevojku koja je bila kraljica Europe i evo nas sada ovdje, odbrojavamo sitno i pitamo se tko će biti nova kraljica Europe! Ne znam hoćemo li nakon oluje ugledati zlatno nebo, ali znam da uz mene i njezinu mnogobrojnu familiju ona nikada neće hodati sama!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)