Junačko srce


Mnogo puta sam u životu upoznao ljude koji mi se dive iz razloga jer im nije jasno kako sam toliko uporan i entuzijastičan s obzirom na sve borbe koje sam prošao i sve oluje koje sam pretrpio. Jednom mi je netko rekao da sam car i da mu je super što sam veliki karizmatik.
Odgovorio sam da se karizmatik krije u svakom od nas samo je pitanje koliko duboko možete zaroniti u svoju dušu i izvući ga na površinu. Pitanje je koliko ste hrabri  stati pred okolinu i reći: Drugačiji sam od vas, imam svoj san, imam svoju viziju koju ću pretočiti u djelo! Da odmah ustvrdimo, neće vam biti lako! Masa će vas najvjerojatnije promatrati kao velikog čudaka. Ok, to je njihovo pravo, ALI u suštini je JEDINO bitno kako VI sebe vidite! Važno je samo da VI vjerujete u sebe i da ne gubite nadu. Pomirite se s činjenicom da u životu neće doći idealno vrijeme, ono ne postoji, uvijek će vas nešto mučiti i uvijek ćete se boriti, ali u tome je i bit jer da nema te borbe vaše junačko srce postalo bi obično i izgubilo bi svoju specifičnost, a vi bi od lava postali gazela!
U životu ćete nailaziti na razne prekretnice koje će odrediti vašu sudbinu, ili ćete nakon njih nestati ili ćete, pak, postati jedan od najvećih. Evo vam primjer: Nakon par poraza u karijeri u razdoblju od 2007. do 2012. svi su govorili: Mirko je gotov, izubijan je od ozljeda, kraj karijere mu visi u zraku, loše se bori itd. Mirko je tada napravio neke rotacije u svom timu, angažirao je nove trenere i vratio se jači nego ikad.
Što god  sam u životu pokušao napraviti uvijek su postojali ljudi koji nisu vjerovali u mene i koji bi se naslađivali kod mog neuspjeha. Dan danas još uvijek postoje takvi zlobnici u mom životu, ali neću im dopustiti da mi pokvare san jer samo ja imam svoju sudbinu u svojim rukama. Put do cilja je dug i iscrpljujuć, ali znam da ću kad-tad ostvariti svoj cilj i demantirati ljude koji nisu vjerovali u mene. Uoči objavljivanja moje prve pjesme dosta ljudi mi se smijalo jer su mislili kako ne znam repati, ali tko se zadnji smije najslađe se smije, oni su ostali šokirani mojom prvom pjesmom i sada sam im ko fol dobar. Onaj tko je dovoljno uporan i hrabar da vjeruje u svoje snove on će ih i ostvariti, stoga se koncentrirajte ponajviše na sebe, a manje se zamarajte što drugi pričaju o vama i baš u inat njima pokažite kako imate JUNAČKO SRCE!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)