Planovi za budućnost

U zadnje vrijeme sam malo razmišljao kako  se više povezati sa mojim čitateljima i pratiteljima, te sam od neki dan postao aktivan na Instagramu i molim vas da me podržite. Odlučio sam da neću tamo stavljati 150 selfiea dnevno, već ću se truditi da moj sadržaj bude uistinu kvalitetan.  Ukoliko budem imao puno lajkova i pratitelja očekuju vas još mnoga iznenađenja kada je u pitanju moj javni rad zato molim vas  zovite što više prijatelja da lajkaju FB stranicu. Drago mi je vidjeti kako imam sve više pratitelja jer da nije njih ja bih ovaj blog pisao u prazno.  Vidim da se ljudi prepoznaju u mojim stavovima i to me jako veseli i motivira, ali ujedno i obavezuje da brinem o svom sadržaju ukoliko želim uspjeti. Što se tiče glazbenog djelovanja neću ništa najavljivati jer mi se to prošli put odbilo o glavu, moram se još konzultirati sa producentom MC Rimom oko detalja snimanja. Veliko HVALA svim mojim pratiteljima, obećavam da vas čeka još puno zanimljivog i originalnog sadržaja iz Artistic soul produkcije

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)