Upoznao sam svog sportskog idola


Kao djeca svi smo mi imali svoje idole, omiljene pjevače, glumce ili sportaše. Za jednog čovjeka definitivno mogu reći da je obilježio veliki dio mog djetinjstva, riječ je o nekadašnjem kapetanu Liverpoola Stevenu Gerrardu! Navijam za Liverpool od utakmice sa Realom u kojoj su pobijedili 4:0, Stevie je bio strijelac dva gola u toj utakmici, a ja sam otada postao zaluđen Redsima! Godinama sam gledao njegove golove i asistencije, te se veselio sa jednakim žarom kao i on. 2016. moj igrački idol je završio karijeru i ušao u trenerske vode. Gerrard je na početku ove sezone postao trener Glasgow Rangersa koji ove sezone igraju Europsku ligu. Sudbina je htjela da se u drugom pretkolu Europske lige susretnu Glasgow Rangersi i naš NK Osijek, a to je za mene bila jedinstvena prilika da upoznam svog idola! Otkako sam saznao da će Gerrard doći  već sam u dogovoru s navijačima iz Osijeka i okolice isplanirao doček na aerodromu. Na kraju je na osječki aerodrom došlo između 20 i 30 navijača iz svih krajeva Slavonije, od Osijeka, pa sve do Sl. Broda. Neki od nas bili su u Osijeku još od pola 10 ujutro samo da bi vidjeli Gerrarda i slikali se s njim. Moj prijatelj Matej je sa sićom u džepu došao iz Sl. Broda  samo da bi ostvario svoj san i upoznao legendarnu crvenu osmicu. Stigao sam na aerodrom oko 1 i 15, a slijetanje aviona je bilo najavljeno za deset do tri. Sve je od samog početka teklo izvrsno, vrijeme do dolaska Stevieja smo kratili opuštenim small talkom, zajebancijom, komentiranjem prijateljskih tekmi i prijelaznog roka.  Bilo nas je svih generacija, od teenagera, pa do ljudi 50+ godina.

 Kako je vrijeme prolazilo uzbuđenje je raslo, nisam mogao vjerovati da ću za koji trenutak upoznati mog najdražeg nogometaša ikada! Mislio sam da ovaj dan nikada neće doći, ali nikad ne znate što vam život donosi, bio sam svjestan da tog trenutka živim san svakog navijača Liverpoola. Ljudi iz osiguranja su rekli da ja, kao osoba s invaliditetom, imam pravo ostati u zračnoj luci, a svi ostali su zamoljeni da legendu pričekaju ispred ulaza, tako da sam imao čast prvi se susresti sa idolom. Nadao sam se da ću u trenutku Gerrardovog dolaska biti u stanju uputiti mu koju riječ. Kada se Stevie napokon ukazao osiguranje mu je isti tren pokazalo na mene, ja sam mu tad doviknuo „Stevie!“,a on me je odmah primijetio. Došao je do mene, rukovao se, dao mi autogram i slikao se. Tada sam mu rekao: „Stevie, you are my hero!“, on je odgovorio: „Thank you, I wish you all the best!“ Nisam mogao vjerovati da mi se upravo obratio Stevie G!





Kada je „Captain Fantastic“ izašao na vrata zaorila se gromoglasna pjesma navijača
Steve Gerrard, Gerrard
He'll pass the ball 40 yards
He's big and he's fuckin' hard
Steve Gerrard Gerrard!

Dok je njihov trener dijelio autograme i slikao se igrači Rangersa su u čudu gledali koliko Liverpool ima navijača u ovom kraju i u sebi mislili: „Ma daj me nemoj..“.
Bivši igrač L'poola Jon Flanagan je također dobio velike ovacije! Ovo smatram nagradom nakon velike i teške muke koju sam prošao u bolnici! Još ne mogu vjerovati da mi se san ostvario. Drago mi je što sam upoznao neke nove prijatelje među navijačima. Ovo je bilo nezaboravno iskustvo, hvala vam što ste došli i nadam se da se vidimo u listopadu na okupljanju u BG-u!
Ukoliko vam se svidio ovaj blog lajkajte moju FB stranicu Artistic soul

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Indijanska priča o dva vuka!

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)