Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)


Agent  CIA-e Bill Oxley pod stare dane svog života razbolio se i bilo je jasno da će uskoro preminuti. Tokom zadnjih dana života priznao je kako je kriv za niz ubojstava među kojima je i ono poznatog jamajčanskog pjevača Boba  Marleya!

Oxley je izjavio: Bio sam operativac CIA-e i plaćeni ubojica 29 godina, te sam počinio niz zločina od ožujka 1974. do kolovoza 1985. Činio sam razna svirepa djela, no najviše mi je žao što sam ubio dobru dušu kao što je bio Marley. Učinio sam to  zarad sigurnosti države, no duboko u sebi sam se kolebao.
Znali smo da Marley ima ogroman revolucionari potencijal i morali smo ga zaustaviti. Moje kolege htjele su ga upucati dok je  bio u svojoj kući u Kingstonu, no uspjele su ga samo raniti. Sutradan je u novinama osvanula vijest da je ranjen!

Nakon tog incidenta Marley je otišao u planine gdje je pronalazio mir, tamo sam ga presreo i predstavio se kao novinar koji želi intervju. Nakon kratkog Intervjua poklonio sam mu plave starke u kojima se nalazila igla zaražena rakom. Nakon što ih je obuo odmah je jauknuo, znao sam da je to to! Vidio sam ga neposredno pred smrt, izgledao je veoma loše. Na dan njegove sahrane osjećao sam se ljigavo i sramotno! Morao sam ovo ispričati prije nego umrem, molim vas oprostite mi!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!