Vjera


Na ovom svijetu živi puno ljudi različitih naroda, kultura i religija. Nažalost, dosta velik broj ljudi je zatvoren prema drugačijima od sebe i skloni su njihovom podcjenjivanju. Što se tiče vjere, da odmah razjasnimo, ja vjerujem u Boga, no međutim ne na onaj klasičan način. Smatram kako svaka religija u sebi sadrži nešto dobro, ali nijedna pojedinačno nije savršena. Kad je u pitanju katolicizam tu sam potpuno razočaran jer se katolička Crkva u velikoj mjeri udaljila od Boga i počela je propagirati ksenofobiju i mržnju prema drugačijima. Ljudi unutar Crkve nam govore kako materijalno nije bitno, ali vrlo često rade stvari koje su u kontradiktornosti s tim stavom. To ne znači da ja odbacujem katolička vjerovanja u Boga u potpunosti. Nadalje, mislim da neke druge religije u nekim segmentima ispravnije i zdravije slave Boga nego što to čini katolicizam. Npr. Rastafarijanstvo-ono više stremi ka nekakvom načinu života i propagiranju mira i ljubavi u svakodnevnom  životu, a ne samo nedjeljom na misi kao u katolicizmu. Nadasve, i rastafarijanstvo ima svoje zakone koji su po meni loši. Ono prakticira poligamiju koja meni nije jasna i nije prihvatljiva.  Također mislim da su određeni elementi indijskih religija ispravni, npr. karma koja kaže da će nam se sve jedanput vratiti, vjerujem kako je to istina. U taoizmu također ima elemenata koji su po meni ispravni, recimo Jin i Jang, u svemu dobrom ima malo lošeg i u svemu lošem ima malo dobrog, to je također istina. Stari Japanci su prakticirali zakon Bushida prema kojem čovjek mora ispuniti sedam uvjeta da bi se smatrao dobrim, to su:
·  Gi : pravednost
·  Yu : hrabrost
·  Jin : dobrota
·  Rei : ljubaznost
·  Makoto ili Shin : istina i istinitost
·  Meiyo 名誉: čast
·  Chūgi 忠義: vjernosti i Chū : obveza i odanost
Što se baptizma tiče mislim kako je ispravno što oni odbijaju krstiti malu djecu jer kao što znamo bebe nemaju svoje razmišljanje i ne mogu pristati na krštenje, a nije fer da roditelji odlučuju o vjerskoj pripadnosti svog djeteta. Stoga baptisti krste vjernike tek sa 18 godina što je, po meni, ispravno. Također, njihovi svećenici ne završavaju posebne škole i rade poslove usporedno sa svojom svećeničkom misijom. Time se sprječava muljanje svećenika koji se skrivaju na redovničkim funkcijama. Smatram kako se i katoličkim svećenicima treba dati pravo da se žene i imaju djecu, otkud je nekome palo na pamet da mu Bog brani voljeti i imati djecu? Kakav je to Bog koji svećeniku brani imati i istinski voljeti svoju ženu i djecu? Tu zabranu ženidbe ionako su izmislili korumpirani redovnici koji su za cilj imali samo prkositi pravoslavnoj Crkvi  tom odredbom. Postoji još jedna stvar s religijom koja mi nije jasna, zašto se religiozni predci trude nametnuti nam pobožnost? Kad pričam s ljudima skužim da je dosta njih bilo natjerano ići u crkvu.  Pustite djecu da postanu SVOJI ljudi, naglašavam SVOJI! Nemojte im cijelog života kokodakati nad glavom: Idi u crkvu jer dok si pod mojim krovom moraš! Dijete će jednog dana postati čovjek i nemate mu pravo nametati svoje preferanse jer ćete u očima tog djeteta tako postati totalni primitivci koji ga žele kontrolirati. Nijedna religija pojedinačno nije savršena, no u svakoj postoje dijelovi koji su dobri i trude se potisnuti ono loše u čovjeku i svijetu!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)