Zašto baš Liverpool?


Čak i ljudi koji me ne poznaju toliko dobro znaju kako sam veliki fanatik Liverpoola jer skoro uvijek nosim neko obilježje tog kluba na sebi ili sa sobom. Puno prijatelja me pitalo kako to da ne navijam za neki razvikani tim (npr. Barcelonu ili Real). Liverpool sam počeo obožavati još u nižim razredima osnovne škole i ta ljubav je s godinama samo rasla bezobzira što su u klubu dosta dugo bili brojni nesposobnjakovići i znali smo završavati sezonu od 6. do 8. mjesta na tablici. Iako su rezultati bili loši ta sinergija navijača i momčadi koja traje još od dana Billa Shanklya me je odmah očarala! 

Liverpool nije bio toliko razvikan, ali, unatoč tome, metaforički rečeno, postojala je ona iskra u oku koja ga je činila posebnim. Razvikane timove dosta prate tzv. površni navijači koji gledaju samo neke važnije utakmice, a kod L'poola toga skoro pa nema. (Neću reći da uopće nema jer bi me svi onda napali kako izmišljam). Ta činjenica me posebno oduševila jer ni dandanas ne volim timove koji imaju puno prividnih navijača. Takva djeca u školi imaju torbu, pernicu i sve bilježnice tog kluba, dok ne znaju nabrojat prvih 11! Uz redse sam prošao puno toga, a najradije pamtim tekmu s Cardiffom na Wembleyu,  tekme s Manchesterom na OT-u u kojima smo pobijedili 1-4 i 0-3 i tekmu s Arsenalom na Anfieldu u kojoj je bilo 5:1 za nas! Najteže pamtim poraze 6-1 od Stokea, 3-1 od Seville i Reala i 2-0 pogodite od kojegtima iz EX YU! XD Kada mitski Anfield zapjeva YNWA sve staje i ostaju samo emocije. Životni san mi je otići na Anfield barem da ga posjetim možda i bez utakmice na njemu. Navijam za L'pool jer je on više od kluba, neki to nikad neće razumjeti, no on mi je donio toliko novih poznanstava, toliko zajebancije i pozitivnih vibracija da vam to, naprosto nikako ne mogu dočarati. Poseban je osjećaj  sa 70-ak navijača pratiti Liverpool u birtiji i kada padne gol svi skoče kao da smo na Anfieldu. Navijači iz Hrvatske diskutiraju na našem posebnom forumu na kojem ne pričamo samo o nogometu već tu bude nebrojeno legendarnih postova na koje pišamo od smjeha. Jeste da nas je LIverpool koštao puno živaca, ali nas je i povezao. Međusobno si pomažemo kad nam je najteže i slavimo kad nam je najljepše Po meni je to smisao nogometa, a ne novac, sponzori  i ostali idiotizmi! Uz Liverpool svi smo mi naučili važnu životnu lekciju: Što god nam se dogodi ne treba gubiti nadu u svom srcu jer nikada nećemo hodati sami!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)