Životna škola


Otpočetka škole svi oko nas nam govore kako je ona izuzetno važna što je istina jer bez škole nema daljnje karijere, nema budućnosti, nema obitelji i nema sreće! Ipak, za mene je škola samo nekakva baza, nekakav temelj bez kojeg ne ide, ali prave lekcije dolaze izvan nje. One vas uče kako voljeti, kako biti čovjek, kako opraštati i kako se pokajati! Nažalost, naši životi su često takvi da mi nismo svjesni zla koje je oko nas dok se nama samima ne dogodi. Životna škola nas uči kako profitirati iz naših nedaća i iz njih izaći kao bolji i plemeniti čovjek. Trenutno ne postoji knjiga koja nas uči nekakvim konkretnim, praktičnim životnim stvarima, već se nešto mora i doživjeti kako bi smo se znali postaviti. Vidim kako mnogo zdrave djece uopće ne cijeni svoje zdravlje jer nisu prošli toliko puno toga kao ja i iz te perspektive im je teško misliti poput mene. Mala dječica koja imaju neku veoma tešku bolest u pravilu skoro uvijek mudrije razmišljaju čak i od   odraslih ljudi koji su proživjeli prosječan život sa nekom optimalnom količinom stresa koju mogu podnijeti.  Životna škola vas uči kako voljeti, ali i kako se nositi sa svojim problemima. Puno ćete više cijeniti svoj  životni napredak ako ćete znati kako iza njega stoje krv, znoj i suze. Primjer: Veoma sam ponosan na sebe i svoju obitelj kada znam što smo prošli, pogotovo na ovoj zadnjoj operaciji koja je bila uvjerljivo najteža u mom životu, no pokazao sam koliko mogu izdržati, iako daleko od toga da je bilo jednostavno. Svakome dođe vrijeme da kad tad  pođe u životnu školu, nekome prije, a nekome kasnije, no nitko ju ne može izbjeći. Svatko od nas treba doći do iskustva kroz životnu školu, no iako je ona neopisivo teška zapamtite da ćete nakon nje biti zrelija i pametnija osoba.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)