Božić


Božić-blagdan rođenja Isusovog za koji bi svi trebali biti zajedno sa svojim najmilijima bezobzira na to koliko smo materijalno moći i što im materijalno možemo priuštiti na taj dan. U današnje doba Božić je, međutim, postao sasvim nešto drugo, postao je biznis.  Shvaćam kako živimo u vremenu kada i najmanji mogući proizvod treba reklamu, te kako i Božić ima svoj marketinški značaj u 21. stoljeću, ali što je previše je previše! Već od 11. mjeseca na TV-u se počinju vrtjeti božićne reklame ko da će Božić nastupit za 3 dana. Ljudi hrle u shopping kako bi svojoj djeci kupili najnovija tehnološka čuda ovog svijeta. Ne kažem da im moraju kupovati jabuke, naranče ili šećerne bombone ko da smo u pedesetim godinama prošlog stoljeća (iako ni u tome  nema ništa loše), no ipak mi se čini kako su ljudi tu odavno izgubili smisao za umjerenost. Što kaže Krule: „Krutejebo, danas malom pod bor ne stavljaju autiće na daljinski, nega najnoviji model Opelijandera!“ Shvaćam kako je došlo drugačije doba, digitalno doba, ali to ne znači da se djetetu za svaki Božić treba kupiti novi Iphone. Bitno je da dijete gledajući svoje roditelje nauči prave vrijednosti, a ne da postane rob tehnologije! Kad si dijete normalno je da su ti darovi na prvom mjestu, no problem je ako odrasteš i još misliš kako je materijalno za Božić najvažnije. Reklame  su tu zato da nešto reklamiraju bezobzira je li to nešto najveće otkriće ili najveća glupost na svijetu, no problem je što se ljudi upecaju na taj marketinški mamac i pompu. U mnogim obiteljima sad već postoji nekakvo indirektno natjecanje tko će kome kupiti skuplje poklone za Božić.  Za mene je Božić nešto puno više od skupih poklona i purice s mlincima!  Božić je blagdan kada se trebamo posvetiti ljudima koje dugo nismo vidjeli kako bi nadoknadili sve ono izgubljeno tijekom godine. Nije bitno tko što kupuje za Božić jer novo je uvijek novo dok ne postane staro! Još jedna stvar koja me jako nervira, a vezana je uz Božić je ona plastična dobrota koju neki ljudi na silu prodaju drugima! Znate ono kad je netko 350 dana u godini loš čovjek i onda se za blagdane 15 dana prenemaže kako je dobar, fin i pošten? E, pa upravo to me nervira! Lega moj, ako si ti loš čovjek neće tebi pomoći nikakav blagdanski paravan! Radije budi to što jesi, pa čak i za blagdane! Treća stvar koja me neopisivo naživcira u blagdansko vrijeme jest bacanje petardi! Kao ljubitelj životinja i netko tko ima dva psa moram reći da mi se bacanje petardi neodgojenih idiota gadi iz dna duše. Pirotehnika može proći na stadionu, ako se koristi u svrhe koreografije i vizualnog umjetničkog dojma navijačke grupe, ali ista je potpuno nepotrebna za blagdane! Netko se čak na televiziji hvali kako petardama plaši mačke i pse! To je za mene odraz bijede i nesposobnosti da se bude pravi frajer! Ne želim nekome pametovati kako treba slaviti Božić! Neka ga svatko proslavi kako želi, ali ja znam što Božić predstavlja meni i kako ću ga proslaviti! Za ove blagdane trudit ću se posjetiti sve svoje prave prijatelje i svoju rodbinu, te ću im nastojati uljepšati ovo vrijeme preusmjerivši njihovu pažnju na nešto pozitivno!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)