Uspjeh


Svatko od nas u životu želi biti uspješan, bezobzira kako poima uspjeh. Za nekog je uspjeh učlaniti se u vladajuću stranku i imati puno novca, za nekog je uspjeh obogatiti se intelektualno, dok je za nekog trećeg uspjeh nešto sasvim treće! Za mene je najveći uspjeh obogatiti se intelektualno i zatim to znanje prenositi na druge. Kako bih uspio u tome svakog dana otkrivam neka nova područja i želim naučiti nešto o životu od intelektualaca. Ljudski mozak je neograničenog kapaciteta i uvijek ima prostora za napredovanje, učenje i usvajanje novih vještina. Puno ljudi me nadahnjuje svojom životnom pričom i tjera me poboljšati se. Zanima me izuzetno puno tema jer mislim da svaka od njih ima poveznicu sa onom drugom. Svaka tema se može povezati sa svakom kolikogod se nešto činilo apstraktno. Nedavno sam gledao Knjazovu emisiju u kojoj je gostovao fizičar Vladimir Paar. On je s tolikim žarom objašnjavao što je fizika da ju je čak i meni uspio učiniti zanimljivom, iako uopće nemam pojma o fizici. On objašnjava formule iz fizike na jednako fanatičan način kao što ja repam, radim beatove ili pišem. Drago mi je da postoje takvi ljudi koji su zaljubljeni u svoj posao i rade ga srcem i dušom svakog dana svog života. Za mene se uspjeh temelji na entuzijazmu jer ukoliko nema entuzijazma teško ćete uspjeti ostvariti vaš cilj. Bitan je i talent, no držim kako većina toga leži u trudu, radu i odricanju. Ukoliko želite ostvariti uspjeh u nekom području zaista morate uživati u istraživanju tog područja jer ništa ne ide na silu! Mnogi roditelji forsiraju svoje dijete jer žele da ono uspije u određenom području misleći da će samo na taj način dijete postati uspješno. Džabe forsirati dijete da bude uspješno u glazbenom ako ono voli biologiju! Iako na ovom svijetu postoje različita područja povezanost između njih uvijek postoji. Kada sam slušao Dragu Ćosića kako komentira utakmice u njegovom karakteru sam osjetio isti fanatizam kao kod mene kada repam ili kada profesor Paar radi na svom znanstvenom radu! Što god radite nastojte biti zaljubljeni u svoj posao kao u najljepše biće na svijetu i radite ga što fanatičnije možete! Po mom mišljenju svatko ima svoj skriveni talent, ali samo ga mali broj realizira i dospije do zvjezdanih visina! Svi se trebamo truditi biti što svestraniji jer oko nas je beskonačno mnogo tema i informacija kojima se možemo posvetiti i na temelju kojih možemo sagraditi svoj vlastiti uspjeh!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)