Moj kontakt sa politikom


Ljudi koji me prate sigurno su primijetili kako dosta pratim politiku, te ju dosta nastojim kritizirati. To je jako atipično s obzirom na moju dob i mnogi ljudi se iznenade kada me upoznaju i vide koliko sam upućen u politiku. Nemam ništa pozitivno za reći o političkoj sceni na Balkanu jer kada bi nešto takvo rekao onda bi to značilo da vam lažem najviše na svijetu, ali osjećam potrebu pomalo pratiti politiku bezobzira što je to najnegativnija stvar oko nas! U raznim političkim TV  magazinima mogu se čuti priče o raznim obiteljima koje su oštećene zbog sustava. Kada čujem takve priče smatram kako sam dužan pomoći jer je to moja društvena zadaća i znam kako se ljudi osjećaju kad ih politika zakine i iznevjeri. Normalno, ako se prate takvi magazini vidi se i nešto drugo vezano za politiku što nema veze sa humanitarnim akcijama! Trudim se izbjegavati detaljno praćenje politike, ali mislim kako je ok da barem nešto znam i ispratim kako bih znao za koga trebam glasati na nekim izborima u budućnosti. Dosta puta politiku pratim preko umjetnosti jer slušam razna izlaganja politički aktivnih umjetnika ili satiričara jer oni na zanimljiviji način objašnjavaju stvari vezane uz državu. Nisam opsjednut politikom jer smatram kako u prevelikim dozama ona može biti obeshrabrujuća i deprimirajuća za čovjeka! Neću dozvoliti da me politika zavede, ali sa druge strane neću dozvoliti da budem politički neupućen. Često puta znam čuti neku vijest u prolazu jer mi je ostao uključen TV i ako me baš posebno zanima to što čujem slučajno tek onda idem pročitati nešto više o tome na internetu. Od naših političara ne može se naučiti ništa pametno i stoga smatram kako je preveliko povjerenje u naše političare  apsolutni optimizam bez pokrića i ne vodi nikud!  U više navrata sam javno rekao kako podržavam Živi zid, ali i tu podršku upućujem im s rezervom i ne želim im bezuvjetno vjerovati. S obzirom da sam osoba s invaliditetom politika je otpočetka dosta bila uključena u moj život   zbog svih problema u sustavu vezanih za moja liječenja i operacije.  Zbog toga često ironično kažem kako politika prati mene, a ne ja politiku. Vidio sam veoma velike rupe u sustavu, te osjetio njegov propust na svojoj koži i stoga ne mogu ostati hladan kada vidim kako sustav i politika zajebavaju običan narod! Smatram kako bi ljudi trebali barem malo biti upućeni u ono što se događa u državi kako ne bi dozvolili da ih netko pravi budalom i ispire im mozak, te ih drži u neznanju.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)