Socijalna angažiranost


Puno stvari na ovom svijetu čini me boljom i sretnijom osobom, no malo koja stvar je tako plemenita kao socijalna angažiranost. Prošao sam dvije humanitarne akcije i znam kako je to kada nemate adekvatne uvjete za liječenje, te se trudim kako bih pomogao takvim ljudima. Mišljenja sam kako se svatko treba društveno aktivirati, a u toj aktivaciji i društvenoj osviještenosti ,naravno, prvo moram krenuti od sebe. Zaista se trudim sudjelovati u što više aktivnosti kojima mogu unaprijediti društvo i svoju okolinu. Znam da nisam neki superman koji može spasiti ili promijeniti svijet, ali najmanje što mogu učiniti je biti društveno aktivan i poslužiti kao primjer za boljitak Svatko od nas može barem malo promijeniti svoj malu zajednicu i mijenjajući puno malih zajednica stvaraju se velike promjene. Osoba sam koja često razmišlja o smislu života i pokušava ga pronaći. Držim kako je smisao mog života biti socijalno angažiran! Osim humanitarnog rada trudim se doprinijeti i umjetnosti, kulturi, te svakom pozitivnom projektu koji mi zapne za oko. Takva vrsta angažiranosti je nešto što me ispunjava jer imam osjećaj da radim nešto dobro i kako je bolje da trošim svoje vrijeme na to nego na neke destruktivne gluposti.  
Kroz projekte u kojima sudjelujem upoznao sam gomilu zanimljivih ljudi i zaista želim upoznati još takvih ljudi koji će me motivirati da budem bolji u životu.  Nažalost, dosta je teško promijeniti situaciju kao pojedinac, no trudim se barem pokušati. Volio bih kada bi bilo još više mogućnosti što se tiče socijalne angažiranosti pošto nam je to potrebno jer, nažalost, ne znate kome će sljedećem zatrebati pomoć. Ništa u ovoj zemlji se ne može razvijati kako treba i stoga se sve svodi na naše pokušaje da pomognemo jedni drugima. Za mene je društvena odgovornost posao svakog pojedinca u društvu koji se nađe u situaciji da negdje može pomoći.  Filantropija i altruizam su za mene nešto što se podrazumijeva i zato želim pomoći našem društvu da napreduje
Preporučio bih svim ljudima da se socijalno angažiraju jer samo tako možemo očekivati da će naše društvo postati humanije, ljepše i naprednije.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)