Ambicioznost


Sigurno ste primijetili kako sam jako ambiciozan za svoje godine, te jako puno razmišljam o uspjehu i kako ga ostvariti. Jednostavno, to sam ja, to je dio mene i ne mogu protiv toga. Ne mogu se zamisliti kako živim bez ambicija i kako nisam aktivan u raznim projektima kao što su recimo moj blog, snimanje pjesama ili volontiranje. Nije mi prihvatljivo sa 18 godina cijeli dan blejati u prazno bez ikakvih ideja jer kad ću zacrtavati ambicije ako ne sad? Moram postaviti svoje ambicije dok sam mlad, a ne kad budem imao 75 godina! Američki motivacijski govornik Eric Thomas jednom je rekao: Većina ljudi želi biti uspješna, ali ne zapravo već lažno! Ljudi se ne žele odricati za uspjeh nego se samo žele provoditi i biti cool! To je za njih uspjeh!

Što se mene tiče mogu reći kako sam pozitivno hiperaktivan kada je u pitanju istraživanje jer stalo moram otkrivati nešto novo i usvajati nove informacije. Za sebe kažem kako sam istraživač bez granica! Hvala Bogu pa sam intelektualno zdrav i ništa mi ne fali, te se nesmetano mogu posvetiti svom intelektualnom napretku. Pošto sam fizički oštećen ponekad mi se čini kako je moj mozak najvrjednija stvar koju imam. U životu se ne mogu osloniti na svoje tijelo i fizičke ekstremitete, te se zato moram posvetiti intelektualnom napretku. Drago mi je što stupam u kontakte sa vrlo živopisnim i pametnim osobama. Nedavno sam kontaktirao našeg putopisca Vedrana Bađuna koji je pohvalio moju pjesmu i rekao mi je da mu se sviđa moj rad, te da samo tako nastavim.  Bilo mi je izuzetno drago dopisivati se s Bađunom i moje ambicije odmah narastu kada vidim da ne sanjam bez pokrića već da imam pravo vjerovati u svoje ciljeve i ambicije. Dobro je biti ambiciozan i aktivan jer ukoliko ste takvi automatski ćete manje razmišljati kako vam je loše u životu jer ćete biti okupirani nekim svojim projektima koji će vam formirati pozitivniju sliku o svijetu i ulit će vam novu dozu samopouzdanja. Ambicioznost je ono što gradi naš život i pomoću nje zacrtavamo svoje rezultate, te zbog toga moramo živjeti sa što više ambicija. Ambicioznost u umjerenim količinama je dobra za naše psihičko zdravlje jer nas tjera da budemo fleksibilni i usvajamo nova znanja. Ipak biti pretrpan ambicijama nije dobro  i treba jasno razlučiti što su naši snovi, a što naši ciljevi. Snovi su ipak nešto što se ne može ostvariti na  prvu već se neke stvari za njihovo ostvarenje moraju poklopiti i to je nerealno očekivati na prvu loptu. Ciljevi su nešto što je na prvi pogled puno realnije i prvo treba težiti njima. Ipak, naši snovi nisu ništa drugo nego jedan krov do kojeg moramo doći penjući se stepenicama koje simboliziraju naše ciljeve. U prijevodu: Puno ispunjenih ciljeva vodi do ispunjena snova.  Nadam se kako ću u budućnosti ostvariti što više mojih ambicija i zacrtati neke nove više ciljeve koji će me gurati prema naprijed u nove pobjede i isto želim i svim mojim čitateljima.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)