Moj najveći strah


Svi mi imamo svoje strahove-netko manje, netko veće! Ljudi se obično boje zmija, paukova, kukaca, no ponekad se nađemo u situaciji da se ne bojimo živih bića, već onih stvari koje se događaju u  društvu! Prošao sam deset operacija, nebrojeno puno pregleda i sigurno bi ste pomislili kako sam jako hrabar, no nažalost i ja imam svoje strahove koji su jako veliki i teško se nosim s njima! Moj najveći strah je da ću jednog dana živjeti u društvu gdje vlada totalno jednoumlje, negativna anarhija, nepravda i zlo!

 Nažalost, takav moj strah ima i pokriće, pogotovo ovdje na Balkanu! Neki dan sam shareao objavu u kojoj se navodi kako je splitski punker dobio godinu dana robije zbog jednog običnog grafita, a pravi kriminalci se šeću ulicama jer im nitko ne može ništa i zaštićeni su kao bijeli medvjedi. Neki od vas možda misle kako se ne trebam bojati takvog stanja u društvu jer ono je već došlo, ali ja se bojim kako će naša situacija postati još lošija! Čak i kada netko nešto pokuša promijeniti ubrzo dobije jezikovu juhu i bude ušutkan! News Bar je prošle godine tužen kako je povrijedio ugled i čast Velimira Bujanca jer su objavljivali razne šale vezane uz njega koje nisu bile istinite. Iako je na sajtu NB-a stajalo objašnjenje kako njihove vijesti ne treba shvaćati ozbiljno jer su satirične to nipošto nije spriječilo Bujanca da ih tuži i naposljetku dobije parnicu! Također, BH komičar i YouTuber Amir Hadžić čak je dobivao i prijetnje smrću od raznih političara i policije jer se sprdao s njima! 
Enis Bešlagić je nedavno izjavio kako se danas ne smijete šaliti ni na čiji račun jer svi samo čekaju da spomenete njih da vas mogu optužiti za govor mržnje i početi vam prijetiti! Nažalost, to je potpuna istina kada je naša siva stvarnost u pitanju.
Znači, da rezimiramo: Dok ubojice, zlostavljači žena i pronevjeritelji ogromnog novca borave na slobodi, država krivično goni i tereti lokalne punkere, komičare i YouTubere! Pa to je DIVNO!
Vjerujem kako je većini vas poznata sudbina mladića Marka Starčića koji je dobio prekršajnu prijavu samo zato jer je viknuo: „HDZ lopovi, lopine!“ On je na kraju oslobođen pa je priča dobila svojevrstan „happy end“, ali daleko je to od bilo kakvog happy enda! Kada gledamo širu sliku shvaćamo da u Hrvatskoj i na Balkanu nema nikakve slobode govora i pravde! Ako ste običan „mali čovjek“ onda će vas okriviti i zato što preglasno dišete ili ste ih krivo pogledali, a ako ste podobni možete biti ubojica, silovatelj, manijak, diler, mafijaš i nitko vas neće ni dirnuti.  Znamo kakva je bila sudbina Davida Dragičevića i njegovog oca Davora koji traži pravdu za njega, a također znamo i kako su prošli ti ološi koji su ga ubili! To vam je klasičan primjer kako se država odnosi prema običnim građanima, a kako prema „zlatnim papagajima“ ovog društva!
Iako ne volim Boru Čorbu kao čovjeka (ponajviše zbog njegovih političkih stavova) kada pročitam ovakve stvari u medijima uvijek se sjetim njegovih stihova:
živi bili, živi bili
imbecili i debili
blago tebi, blago meni
uništiće nas kreteni

Sve je više javnog jednoumlja i antiliberalizma u našem društvu i većina ljudi koji misle drugačije brzo su ušutkani i sklonjeni sa strane bez pardona. Ne znam uopće kako se boriti protiv toga jer što god da učinimo uvijek smo pod povećalom i nismo slobodni!
Nadam se kako će u našem društvu ostati barem ostati jedna mala skupina ljudi koja će se boriti za slobodu govora jer, kako sada stvari stoje, ako ta mala skupina bude ušutkana past ćemo u javno jednoumlje i zlu neslužbenu diktaturu. 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)