Kako poboljšati svoje psihičko stanje


21. stoljeće trenutno je u punom jeku i s obzirom na tempo života kojim živimo i na sve obveze koje na spopadaju većina ljudi veoma je nezadovoljna svojim položajem u društvu, stanjem duha i kvalitetom života kojeg živi.
Najjači su mi oni motivacijski govornici i gurui koji stalno govore kako trebamo biti pozitivni! Halo, genije, ja ZNAM da trebam biti pozitivan, ali trebali bi davati neke konkretnije savjete kako biti pozitivan, a ne samo prokomentirati: Ćiri bu-ćiri ba, budi pozitivan! To može svaka budala!
Ja ,osobno, već dug period imam problema s depresijom, iako ona nije konstantna. Od jeseni 2014. pijem različite antidepresive i iako se svako malo skinem s njih, gotovo svaki veći stres me natjera da opet posegnem za njima. Do sada sam pio Helex, Xanax, Fevarin, Zoloft, pa sam se vratio na Xanax i onda opet na Zoloft.  Najviše bih volio kada ne bih morao konzumirati nikakve medikamente, no jebi ga, iako ih mrzim iz dna duše nekad se i njih mora istrpjet! Ipak, antidepresivi znaju biti dobra odgoda i dobro kupovanje vremena, ali definitivno nisu trajno rješenje. Trajno rješenje se nalazi u vama, što prije prihvatite realno stanje prije ćete se moći suočiti s njim i možda ćete ga uspjeti promijeniti.
Kada mi je najteže životnu inspiraciju pronalazim u prijateljima i rodbini jer je sve lakše pretrpjet ako su uz vas ljudi koje volite i koji vole vas. Takvi ljudi su moja inspiracija i oni me podsjećaju da nije cijeli svijet pokvaren, iako se nekad učini da je tako.  Znam kako uz njih nikad neću hodati sam!
Ipak, iako vam se to čini možda malo kontradiktorno, ali ponekad je i dobro da vas nešto pogodi u životu jer kada dugoročno gledamo takve nas situacije dosta oplemenjuju i obogate u životu, te produbljuju našu sliku o njemu. Recimo, da ja nisam osoba s invaliditetom vjerojatno ne bih imao razloga pisati blog ili repati i ne bih bio toliko iskusan, te tražio neku dubinu u životu.
Kada vas idući put uhvati depra sjetite se kako vas ništa ne sprječava da odete prošetati i uživate u lijepom danu ili radite nešto drugo što vas ispunjava. Ako samo ležite u krevetu i razmišljate o tome kako vam je loše biti će vam samo još lošije. Ne kažem da se trebate lagati, ako vam je loše recite da ste loše, ali nemojte očajavati zbog toga i udarati glavom u zid.
Na vama je da izaberete kakav ćete život živjeti, zato uhvatite te jebene probleme za vrat i recite im kako vas oni NIKAD neće sputati u tome da živite sretan život.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)