Mislav Liović: U pripremi je dokumentarac o navijačima Liverpoola iz Hrvatske! (INTERVJU)

Mislav Liović rođen je 1997. i dolazi iz Osijeka. U slobodno vrijeme bavi se snimanjem i video produkcijom, te je veliki navijač nogometnog kluba Liverpool. Trenutno radi na svom dokumentarcu o navijačima Liverpoola iz Hrvatske! Povodom toga sam ga intervjuirao i popričao s njim o raznim temama.
Saznajte koga je sve snimao radeći dokumentarac, kako doživljava navijanje za klub sa Anfielda, koje utakmice se najradije sjeća, a koja je najbolnija i što misli tko će biti prvak Engleske-Man City ili Liverpool!



1.       Pozdrav imenjače i prije svega hvala što si izdvojio vrijeme na intervju za moj blog! Intervjuiram te prvenstveno zbog tvog dokumentarca „We are Croats, we are reds“ koji je u pripremi. Možeš li mojim čitateljima otkriti što te je inspiriralo da napraviš dokumentarac o navijačima Liverpoola iz Hrvatske i kada si počeo snimati? Je li ekipi i tebi teško realizirati cijeli film s obzirom da vam budžet iznosi 0 kuna?

Pa cijeli ovaj projekt je prvenstveno krenuo na neku moju inicijativu, a budući da je dobro prihvaćen od strane cijele ekipe dobio sam dodatnu motivaciju.
Još u osnovnoj školi sam se počeo amaterski baviti video produkcijom i već dugi niz godina mojim venama teče Liverpool crvena pa kad spojiš dvije ljubavi 
dobiješ, u mom slučaju, ovako nešto. Budući da nemam nikakav budžet za projekt i da je ovo sve iz ciste ljubavi, da, malo je teže realizirati cijelu priču,
ali uz pomoć dečkiju iz ekipe i njihovog sudjelovanja kao i prihvaćanje svega ovoga sto radim puno je lakše.


2.       Vratimo se malo u prošlost! Rođen si 1997., a koje si godine počeo navijati za Liverpool? Zašto si odabrao baš taj klub? Što te je posebno impresioniralo ili privuklo kada je Liverpool u pitanju?

 Cijela ta priča je krenula negdje na jesen 2004. godine kada sam pogledao vjerojatno prvu cijelu nogometnu utakmicu u svom životu. Tata je uvijek gledao
utakmice Lige prvaka na TV-u pa sam jednom sjeo s njim pred ekran i vidio tamo nekog Gerrarda u crvenom dresu kako lansira loptu s 30ak metara direktno u gol
i to je bilo to. Tada sam zavolio nogomet. Sljedeći dan sjedam na bicikl i pravac na kiosk po magazin "Nogomet" i tko bi rekao, na posteru u sredini
magazina Steven Gerrard.  Tog dana sam se „zaljubio“ u Liverpool i Stevena.

3.       Hrvatski ogranak navijača Liverpoola službeno postoji od 2013. godine, a ove godine smo imali i prvo državno okupljanje u Zagrebu. Tamo je bila prisutna i naša (osječka) ekipa među kojom si bio i ti. Gledali ste utakmicu u kojoj je Liverpool tukao Chelsea 2-0! Kako je bilo u ZG-u? Koliko dugo ste bili tamo? Kako bi opisao atmosferu i navijanje na prvom državnom okupljanju?


Po dosadašnjem iskustvu s regionalnih okupljanja, nisam očekivao tako raspjevanu atmosferu. Definitivno je bilo puno vise pjevanja i navijanja
nego na regionalnim. Nešto manja brojka od očekivane, ali sve u svemu s obzirom da je ovo prvo naše državno okupljanje jako dobro. Nažalost zbog drugih obaveza
ostali smo samo jedan dan.


4.       Iza nas je dosta velik broj okupljanja na regionalnom Ex. YU području. Takva se okupljanja održavaju svake godine u drugoj Ex. YU republici. Jesi li bio na nekom od tih okupljanja?

Da, to je nešto što se održava već 8 godina i sljedeće će biti u Makedoniji, vjerujem krajem jeseni ili početkom zime. Zadnje je bilo u Beogradu i rekao bih da
polako prelazimo granice regije i širimo se na ovaj cijeli naš dio Europe. Osim ekipa iz država ex-yu, na osmom okupljanju imali smo ekipe iz Bugarske, Grčke,
Mađarske i još nekih zemalja. Cijela priča ide u jako dobrom smjeru i vjerujem da će sve to prerasti u nešto veliko na Europskoj razini.


5.       San svakog navijača Liverpoola je barem jednom doći na Anfield i čuti legendarnu himnu You'll never walk alone! Jesi li ikad bio na Anfieldu? Ako jesi, na kojoj utakmici si bio i kakvi su dojmovi s mitskog Anfielda?

Nažalost još nisam bio, ali planiram ove godine na jesen ili zimu.

6.       Kroz godine gledanja Liverpoolovih utakmica nagledali smo se svega i svačega! (smijeh) Kada odvrtiš film u glavi koje utakmice se najradije prisjetiš, a koja izaziva najbolnija sjećanja?


Definitivno ona legendarna majska večer u Istanbulu. Kao klinac od 8 godina prvi puta sam doživio sve one srčane probleme koje imamo mi navijači Liverpoola.
U drugom slučaju to je ovo tužno prošlogodišnje finale Lige prvaka. Ne treba previše spominjati što se dogodilo.

7.       Osvrnimo se malo na igru redsa u ovoj sezoni koja ulazi u svoj photo finish! U prvenstvu smo imali 7 bodova prednosti ispred Man. Citya, no sve smo olako spiskali. Sada se do krvi moramo boriti za tu titulu. Što misliš tko će na kraju biti prvak Engleske? U polufinalu Lige prvaka ćemo se potući sa Barcelonom! Kolike su nam šanse protiv njih? Može li se ponoviti 2007. kada smo ih izbacili u osmini finala? Tko je, po tebi, najbolji, a tko najlošiji naš igrač ove sezone?


Vjerujem da će City igrati na 110% sve do zadnjega kola. Bit će teško. Igraju s Unitedom koji lovi Europu. Mislim da je veći pritisak na njima nego na nama jer
sada mi vijamo njih, a ne oni nas. Barcelona i Messi. Veliki tim s izuzetno opasnim igračima, ali Klopp i ekipa se znaju nositi s takvim pritiskom. Vjerujem u
prolazak u finale. Pa ako moram izdvojiti nekoga tko mi se posebno dojmio ove godine to bi bio svakako Virgil, no i očekivao sam od njega nešto tako. Osim njega
posebno me iznenadio Gomez koji se nekako ustalio u taj tandem s Van Dijkom prije ozljede. Tu je naravno i Andy koji je postao nezamjenjiv na lijevom beku. Fabinho,
Wijnaldum, Bobby, Mane, Salah, Trent, pa čak i Henderson. Svi izgledaju većinu vremena jako dobro na terenu. Mislim da nemamo nekoga toliko lošega da bih ga izdvajao.

8.       Prokomentirajmo još malo tvoj dokumentarac. Koje si gradove obišao snimajući ga? Koliko bi otprilike trebao trajati i što još moraš snimiti prije nego bude gotov?

Obišao sam Osijek i Zagreb budući da su to jedina dva grada gdje se konstantno okupljamo i gledamo utakmice. Još tu imam za posnimiti dosta toga, no najviše priželjkujem
snimke slavlja osvojene Premier lige i Lige prvaka. Idemo po sve!


9.       Za kraj, što imaš za poručiti čitateljima Artistic soul bloga?  

Sve ih puno pozdravljam i nadam se da sam im svima prenio barem malo onoga sto mi Redsi osjećamo i radimo u ovom gradu i državi, ako je to
uopće moguće prenijeti kroz napisane rečenice. I naravno, za kraj, YNWA!

Ako vam se svidio ovaj intervju i želite me detaljnije pratiti lajkajte moju fb stranicu Artistic soul

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)