Tematike pjesama i njihove poruke


Većina vas zna kako nisam samo bloger, već sam i tekstopisac i reper. Kreiranje beatova za sad prepuštam svom frendu Rimi, dok se ja malo ne ispraksiram, ali ionako u svakoj pjesmi za mene najveći značaj ima njen tekst. Tematika tekstova mojih pjesama veoma je raznolika i to je meni vrlo bitno pošto mislim kako iz toga proizilazi veliki dio umjetnosti. Među mojim pjesmama ima i onih socijalno-političkih filozofskih, duhovnih, ljubavnih, agresivnih, navijačkih i još mnogo drugih. Po meni je to dosta bitna komponenta u glazbi  jer to je ono što joj danas najviše fali.  Estradni pjevači nisu dovoljno fleksibilni kada je određivanje tematike u pitanju, već se u svakoj pjesmi na estradi uglavnom spominju iste stvari.  Također, i u hip-hop muzici ima pretjerivanja u određenim tematikama. Npr. Eminemov predzadnji album je popljuvan jer je u svakoj pjesmi spominjao samo Trumpa i cijeli album mu je govorio samo o Trumpu.  New school hip-hoperi/treperi skoro svaku pjesmu posvećuju drogiranju, vutri, kokainu i kriminalu i stoga mi nije toliko zanimljivo slušati ih.
Čak i kada izvođači žele poslati neku pozitivniju i ljepšu poruku kroz svoje pjesme postoji opasnost da to netko krivo protumači i upropasti si život. General Woo je pričao kako mu je na koncert u Zagrebu u backstage došao fan koji mu je rekao: „Ja sam zbog pjesme Kaj ima lima postao kriminalac, narkoman i klošar! Vi ste mi otvorili oči!“ Woo mu je odgovorio: „Čovječe, pa smisao pjesme ti je potpuno drugačiji, a ti si ga izokrenuo i sebi uništio život!“  Suština te pjesme Tram 11-a je borba protiv narkomanije, kriminala, prostitucije i prikaz klošara kao pravo dno društvene ljestvice.  Ljudi često ne slušaju pjesmu na pravi način i zbog toga se često sve prelama na leđima izvođača. Jim Morrison je bio jako ljut na neke svoje fanove jer su dolazili na njegove koncerte da bi vrištali i bacali mu grudnjake, a ne slušali pouku njegovih pjesama.  Kurt Cobain je molio  fanove da ne kupuju Nirvanine CD-e jer je mislio kako ih oni kupuju samo zbog njega, a ne zbog poruke pjesama. Ljudi bi trebali više slušati pjesme zbog poruke, a ne pomodarstva i treba racionalno znati što se može primijeniti u stvarnom životu a što treba ostati samo na pjesmi, metafori  ili zajebanciji!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)