Budi kao Liverpool


7. svibnja 2019. će zlatnim slovima ostati upisan ne samo u povijest nogometnog kluba Liverpool, već i u povijest nogometa jer se tada desilo ČUDO NAD ČUDIMA! Liverpool je tukao BARCELONU 4-0 i prošao u finale Lige prvaka drugu godinu zaredom. Neću na ovom blogu vršiti neke pretjerane taktičke analize, već ću pisati o Liverpoolu sa filozofsko-životnog aspekta!
Puno puta u životu nam je dosta svega i imamo razne izgovore: Ne ide mi na poslu, muči me XY osoba, svi me maltretiraju, nitko me ne cijeni, ovo društvo je u klincu i sl.
Nekoliko tjedana prije tog čarobnog 7. 5. baš sam bio u nekoj šugavoj psihičkoj fazi i puno puta sam si govorio da mi je svega dosta!  Liverpool kao da je pratio moj tempo i polako se činilo da mu svi trofeji klize kroz prste i ove godine. City je neumoljivo sređivao sve svoje protivnike i unatoč našim nadama činilo se da će plastičari i ove godine podići taj pehar državnog prvaka! Nakon što smo izgubili 3-0 od Barcelone na Camp Nou cijela priča oko tog podizanja pehara prvaka Europe se zakomplicirala. Znali smo da nije gotovo i da život piše romane, ali nismo očekivali 4-0! Ljudi često zabiju glavu u pijesak i sami sebe uvjere da ne mogu ispuniti neku svoju obvezu ili riješiti svoj zadatak! Sve je to samo subjektivna ljudska percepcija koja nam daje krila ili na usidri za dno!
Iako sam na prvi pogled dosta optimističan ipak i ja imam neke svoje down faze kada mislim da nema nade za mene, no nakon ovog preokreta jučer nikad više neću reći rečenicu: „Nema nade!“ Znate zašto? Zato jer sam jučer vidio kako nemoguće postaje moguće i kako je sve u VJERI! Nikada se ne treba predati. Do sada mi se činilo da je to samo puka fraza koju svi na silu pokušavamo uklopit u naš život, ali naš dragi JURGEN KLOPP uvjerio me u suprotno.  Život se u jednom danu može okrenuti za 180 stupnjeva i nema bezizlaznih situacija, JEDNOSTAVNO NEMA I NEMA! Ova tekma bi trebala biti inspiracija svim ljudima svijeta svakog dana u životu. Mnogi ljudi imaju potencijala za uspjeh, ali nemaju samopouzdanja. Himna Liverpoola kaže: Walk on walk on, with hope in your heart and you'll never walk alone! Čak i kada nitko ne vjeruje u tebe ti vjeruj u sebe, budi odrješit i hrabar, te će ti se to vratiti! BUDI POBJEDNIK, BUDI KAO LIVERPOOL!



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)