Možeš sve


Sudbina se često voli  poigravat s nama…možda malo i prečesto. Okreće nas poput slastičara koji okreće palačinku u tavi. Ipak, koliko god da je sudbina izrazito zaguljena stvar  ostavlja nam malo prostora da odlučujemo sami, ali to malo često bude i dovoljno!
Rođen sam u invalidskim kolicima i to je nešto što je bilo volja Božja, te ja na to nikako nisam mogao utjecati. Ipak, nije dobro sve prepustiti Bogu i treba shvatiti da imamo svoj život u svojim rukama bez obzira na postojanje Viših sfera života. Znam puno osoba s invaliditetom koje ne očajavaju što su takve, već na najbolji mogući način koriste svoje talente! Na svojoj koži sam iskusio koliko je nezgodno biti invalid, a još nezgodnije je biti invalid u Hrvatskoj.  Unatoč tome i dalje postoje ljudi s invaliditetom koji vjeruju u svoje snove, bave se onime što vole i sretni su u životu. Moj prijatelj Rima je srušio sve barijere kada je u pitanju invaliditet i jedan je od najboljih Freestyle repera u povijesti rap glazbe na Balkanu!
Putopisac Slaven Škrobot je u kolicima, no proputovao je više od većine zdravih ljudi i dokazao da kolica nisu prepreka ukoliko stvarno želite ostvariti san. Mnogi se ljudi izvlače i govore: „Ne mogu ovo ili ono, teško je ovo ili ono!“, ali ako malo kimnete glavom i zapitate se shvatit ćete da su takvi ljudi dokaz da se može gotovo sve.
Također, imam poznanike koji su i novinari na HRT-u poput gospodina  Hrvoja Belamarića, a radio sam i intervju sa Vojinom Perićem koji je ravnatelj kazališta slijepih i slabovidnih „Novi život“. Idoli su mi i ljudi koji nisu osobe s invaliditetom, ali žive punim plućima, kao npr. moji poznanici Vedran Bađun i Jurica Galić Juka koje neizmjerno cijenim i poštujem.
Normalno je da svi mi imamo periode kad nam nije baš najveselije u životu, ali  treba znati kako se ustati kada padnete i kako proživjeti ovaj život što je sretnije moguće. Ljudi uopće nisu svjesni koliko su moćni i koliki široki spektar djelovanja mogu imati samo ako se malo zadube u svoju psihu i zapitaju se koliko zapravo vrijede. Ljudi u najtežim životnim situacijama znaju izvući ono najbolje iz sebe i pokazati zube životu. To je velika bitka na koju nije svatko spreman, no ipak dokažite da možete i znate ostvariti svoj san iako vam život ponekad prkosi i stavlja vas u nezavidne pozicije jer je jednostavno surov i okrutan, te morate imati dobar želudac da se uhvatite u koštac sa njegovim izazovima i na kraju uspijete na ovom svijetu. Mnogi vam možda neće vjerovati, neki će vas možda ismijavati, ali što god oni rekli na kraju je bitno samo ono što vi uradite.
Budite sretni, pozitivni i vjerujte u svoje snove jer nikad ne znate kad će vam se ukazati nova šansa da realizirate nešto o čemu ste možda jučer samo sanjali.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)