Prijateljstvo


Veliki Bob Marley jednom je rekao da su pravi prijatelji poput zvijezda jer ih prepoznajemo kada je mračno oko nas. Prijateljstvo je za mene jedna od najljepših emocija u životu i nema ništa ljepše od spoznaje da neka osoba i ti uzajamno čuvate leđa jedno drugome! Život bez prijatelja nema nikakvog smisla jer nitko od nas ne može živjeti kao Pale sam na svijetu!
Imao sam puno bitaka kroz život i nije bilo lako, no tada su uz mene bili moji pravi prijatelji koji su mi davali motivaciju i snagu  da izdržim sve. Svatko tko se smatra pravim prijateljem mora dokazati svoju vjernost i lojalnost i ne smije zbrisati kad zagusti! Prema mom nepisanom kodeksu časti prijatelji su svetinja i prije bih umro nego ostavio pravog prijatelja na cjedilu. Dosta sam radikalan kad je prijateljstvo u pitanju i tu za mene nema kalkulacije jer želim dokazati svojim ljudima da sam vrijedan njihovog prijateljstva i pažnje, ali isto tako i oni to moraju znati pokazati meni kada sam ja u problemima.
Kada sam u krizi i kada me spopadne mračan dan moji frendovi ipak nekako izvuku one najbolje emocije iz mene i poprave mi dan bez obzira na sve i to je za mene najljepša vrijednost prijateljstva i odanosti. Često se u životu osjećam usamljeno, no onda pomislim na sve moje lege koje inspiriram  i shvatim da njima moram biti najbolji primjer.
Koliko god da nam je loše svi mi imamo onih par osoba koje nam od govno dana naprave super dan i takve osobe treba cijeniti najviše u životu. Prijatelji su uistinu ti koji daju boju našem svijetu jer bez njih bi naši životi bili potpuno sivi.
Za mene prijatelj nije samo osoba s kojom pijete kavu svaki dan ili ispunjavate dnevnu rutinu. Pravog prijatelja možete vidjeti i rijetko, ali bitno je da vas ono nešto povezuje i što osjećate jedan prema drugome. Čak i ako nisam u mogućnosti često vidjeti prijatelja/icu barem ću se potruditi da ga/ju nazovem ili pošaljem poruku da vidim kako je.  Jednostavno, samo želim dokazati tim ljudima da sa vrijedan njihovog prijateljstva.
Svaki dan, bar jednom, zagrlite svoje prijatelje i pokažite im koliko vam je stalo do njih i do njihove sreće jer ovaj život je prekratak da bi smo se svađali. Umjesto toga uživajmo u prijateljstvu miru i sreći!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)