Domoljublje


Nevjerojatno je koliko ljudi na Balkanu žele dokazati kako su baš ONI najveći domoljubi i nitko drugi osim njih ne izražava svoje domoljublje pravilno. Odlučio sam malo prokomentirati što za mene znači domoljublje i koliko se ono razlikuje  od ovog „tipičnog“ domoljublja.
Kada je taj pojam u pitanju već sam njegov izgovor nam govori njegovo značenje, domoljublje=ljubiti dom. Kod nas se domoljublje ističe glasnim navijanjem kad naša država nastupa na sportskim smotrama, velikim zastavama na neki nacionalni praznik i naravno, političkim opredjeljenjem. Kada igra naša reprezentacija onda smo svi ujedinjeni i veliki pripadnici svoje nacije, a u svakodnevnom životu ne znamo upotrijebit to jedinstvo čak ni 5 metara od svog dvorišta. Da pojasnim: Ako vidimo da se  naš susjed strahovito muči rijetko tko će se naprezati pa mu ići pomoći, ali ćemo zato sjest na terasu, ispijat kavicu i gledat ga kak' se pati.
Za mene je domoljublje nešto puno više od zastavice na retrovizoru. To je osjećaj da si ti dio svoje države, njezinog društva i da imaš određenu odgovornost prema tom društvu. Ukoliko želiš pomoći svojoj okolini moraš znati što se u njoj događa, u kakvom je stanju tvoj grad ili tvoje mjesto. U tvom gradu ili državi sigurno postoje ljudi koji su slabijeg imovinskog stanja, a svi mi im možemo barem malo pomoći.  Nije to stvar nekog prestiža ili hvaljenja, to je stvar nadasve čiste ljudskosti i borbe za svoj grad,  za svoje mjesto.
Domoljublje nema veze sa političkim konotacijama kao što se kod nas često voli implicirati, barem ne ono moje domoljublje kojeg ja poznajem. Kada je u pitanju borba za moje ljude, moj grad ili kada se radi o boljitku moje države tada me boli briga za politiku, samo želim pomoći. Apsolutno me nije briga tko je što po političkoj osnovi dok god on pomaže svoju okolinu i domovinu.
Svi zajedno moramo biti dobar primjer i gledati da pomognemo svojoj državi na neke konkretne načine, da razvijamo kulturu unutar nje, promoviramo je na najbolje moguće načine i ponosimo se što smo njen dio.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)