Zašto rjeđe pišem?


Sigurno ste primijetili kako zadnjih mjesec-dva slabije pišem i rjeđe objavljujem sadržaje na stranici. Prije sam objavljivao jedan blog svaka tri-četiri dana, a sada sam negdje prije imao dva tjedna pauze između blogova i u zadnje vrijeme izbacujem jedan blog svakih 6-7 dana! 

Trenutno sam se fokusirao na neke nove projekte i izazove isto vezane za umjetnost, te sam pomalo zapostavio blog, ali to naravno ne znači da se neću vratiti aktivnijem pisanju. Trenutno pripremam neke zanimljive i poučne intervjue za blog i nadam se da ću uspjet kontaktirat neke svjetski poznate face da daju ekskluzivan intervju za moj blog, ali zasad mi je to samo želja i projekt u razradi.


Drugi razlog zbog kojeg slabije pišem je određena emotivno-psihička kriza kroz koju prolazim na privatnom planu i trenutno dosta razmišljam o svojoj budućnosti  i kontempliram o smislu života jer sam upao u blažu depresiju i nisam glavom 100% u svojim umjetničkim projektima, iako pomalo nešto radim, ali neću se forsat jer ako nisam 100% skoncentriran i udubljen u umjetnost to neće ispast superiorno.  Možda je i bolje da blog radim nešto rjeđe ako nemam inspiracije i da se privremeno posvetim nekim drugim stvarima, pa da se onda nakon nekog vremena opet vratim aktivnijem pisanju.

Što se Artistic soul showa tiče imam ideju za novu epizodu, no to još moram razradit i želim ubaciti neke inovacije u taj projekt samo da malo dođem k sebi na psihičkoj razini.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)