Moje reforme

Često razmišljam o tome što bih napravio da sam ja na vlasti! Kakav bih bio, koje odluke bih donosio, koje reforme bih sproveo. U ovom blogu moći ćete pročitati koje reforme bih prvo napravio i što mislim da treba učiniti za naše društvo. Za sad sam odlučio izdvojiti četiri reforme pa ako bude interesa napisat ću još takvih blogova.
1)   Promjena izbornog sustava
Mnogi bi me zbog ove reforme razapeli na križu, no nije me briga jer sam se uvijek borio onim sredstvima kojima mislim da treba pa makar to ličilo na diktaturu! U mojoj državi pravo glasa bi imali samo ljudi koji riješe ispitni listić iz osnova politike i gospodarstva! Neću dopustiti da kojekakvi neobrazovani pijanci i klošari određuju sudbinu moje države! Ukoliko ljudi prijeđu bodovni prag na ispitu moći će glasati, a ako ne prođu onda su dokazali da nisu dostojni biti glasači! Tako je i sa ostalim stvarima u životu. Drugim riječima: Ako ne znaš ljudsku anatomiju nisi dostojan baviti se medicinom, ako ne znaš izvještavati nisi dostojan biti novinar, ako ne znaš igrati nogomet nisi dostojan nastupati za Liverpool, a ako ne znaš ništa o politici nisi dostojan glasati. Iako se ovo nekima čini kao kršenje ljudskih prava ja jako dobro znam što radim i znam što želim postići ovom reformom!  Danas se svi skrivaju iza ljudskih prava i ona su postala dobar izgovor za bilo što! Usput rečeno, tu „Opću deklaraciju o ljudskim pravima“ 1948. osmislio je UN-lopovska organizacija povezana sa  bankarskom elitom iz cijelog svijeta.  Taj UN u svojim specijaliziranim agencijama između ostalog posjeduje i „Svjetsku banku“ i „Međunarodni monetarni fond“! To vam dovoljno govori o poštenju te organizacije.

2)   Promjena bankarskog sistema
Još jedna reforma zbog koje bi si natovario hrpu problema na vrat, ali na ovo ne gledam kao na neizvedivu reformu, iako je vrlo, vrlo opasna jer se nitko ne želi kačit sa Illuminatima!
Mene baš briga, čak i ako me ubiju nakon ove reforme! otjerao bih sve strane banke, pohapsio tajkune i otpisao dug RH! Ako je Island to mogao napraviti za jednu noć onda možemo i mi, no to nikome nije u interesu ili nitko nema muda za takav pothvat.  Ljudi ne znaju koliko ih banke guše i koliko su toksične za ovo društvo, a kada bi se oslobodili njih barem bi malo prodisali na materijalnom planu.
3)   Djelomični embargo stranih brendova
Ovo se većinom odnosi na strane robne marke koje su potpuno nepotrebne u našim dućanima i tržnim centrima i od nas su napravili konzumerističku naciju koja se međusobno natječe tko će biti moderniji, nositi skuplje stvari i imati više pizdarija po ormarima! Danas djeca na raspolaganju imaju 58 vrsta patika sa 58 marki, a naši starci su nosili Startas i ništa im nije falilo (pustite ova konzumeristička preseravanja koja tvrde da im jest nešto falilo). Od stranih kompanija ostavio bih npr. Lidl jer oni po meni imaju ok proizvode koji ne služe za ljudsko preseravanje. Hrpa mojih stvari dolazi iz Lidla ili iz second hand shopova, a danas sve više ljudi ne može podnijet da nosi nešto „obično“.  Mora se jesti poseban flips, posebna čokolada i nositi se posebne stvari! Kada bi se to ukinulo ljudi bi konačno postali barem malo ponizniji u životu!
4)   Reforma školstva
Vidimo da se ovih godina konačno kreće sa školom za život! Ne znam kakva će ona biti, ali ja bih selekcionirao učenike ne prema njihovim ocjenama kao do sada, već prema sposobnostima i ambicijama koje pokažu na probnom ispitu. Drugim riječima učenike treba selekcionirati prema njihovim sposobnostima i znanju, a ne samo prema ocjenama jer, kao što znamo, statistika je kao bikini-otkriva sve, a ne pokazuje ništa.
Ukoliko Vam se svidio ovaj blog radit ću njegov nastavak jer ima toliko reformi da bih mogao napisati 50 tekstova samo o tome!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)