Prijavio sam se na Potjeru!


Još otkako se kviz Potjera prvi put pojavio na TV ekranima htio sam se natjecati protiv lovaca iz tog kviza!  Jedva sam čekao da napunim 18 godina kako bih se prijavio. 
Vježbajući za ovaj kviz stekao sam puno znanja, no još je dosta treninga preda mnom. Šteta što u Belom Manastiru nema neke konstantne pub kviz scene pa mi je tako prostor za vježbanje bitno sužen.
Svaki dan čitam nešto novo i pokušavam napraviti balans između svih tema i područja, iako postoji neograničen broj informacija! Pretpostavljam da ću proći neke uvodne krugove ili audicije prije kamera i da će produkcija dobro „ispipati“ moju osobnost i sposobnosti jer već na internetskoj stranici za prijavu su postavljali neka pitanja iz psihologije koja otkrivaju, kakav sam, kakvi su mi interesi, što me najviše zanima i sl.
Mislim da ću imati popriličnu tremu kada dođem na HRT i malo me je strah kako će sve skupa ispasti, ali zato se u Potjeru može doći više puta!
Od lovaca bih najviše htio upoznati Deana Kotigu i odigrati dvoboj protiv njega jer je najveći zafrkant među lovcima i najopušteniji je prilikom emisije. Mislim da će mi najteži izazov biti Krešo i najmanje bih želio kao protivnika. Iako mislim da je Joško Lokas vrlo dobar u ulozi voditelja ipak mi je žao što neću upoznati Tarika koji je svijet za sebe u kvizaškom voditeljstvu. Bez obzira na to nisam se htio prijaviti na Milijunaš jer tamo imate pravo na jednu pogrešku, dok vam Potjera nudi više šansi prije izbacivanja.
Pratite moj blog i na vrijeme ćete biti informirani uz sve aktualnosti vezane uz moj potencijalni nastup u Potjeri.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)