Moj glazbeni angažman #3


Svi već znate da me nema na sceni već duže od godinu i pol dana i da sam „nestao“…barem kada je hip-hop u pitanju! Šaljete mi mnogo pitanja o novim pjesmama i hvala vam na tome, te sam vam stoga odlučio objasniti što se događalo u zadnjih godinu i pol dana dok sam bio odsutan sa hip-hop scene!
Za ovih godinu i pol dana imao sam dva snimanja (prosinac 2018. i lipanj 2019.) Objavljivanje prve pjesme propalo je jer je producent imao nekih tehničkih problema u studiju i taj snimak se obrisao! Druga pjesma zvana Životna filozofija trenutno se nalazi u post produkciji mog producenta! Osim toga, dogovarao sam još neke suradnje sa grupom Neispavani iz Osijeka, no to je još sve okvirno pa neću ništa najavljivati. Do kraja godine probat ću se priključiti produkcijskoj kući Boombox Entriteiment i s njima ću pokušat dogovorit suradnju!
U kontaktu sam sa omiškim reperom Vedranom Bađunom i složili smo se da bi htjeli objaviti duet, no on trenutno živi u Kolumbiji i uglavnom boravi u provincijama bez tehnologije, tako da moram sačekati da uzme vremena pa da se posvetimo snimanju zajedničke pjesme.
Uglavnom, želim da znate kako sam tu, i dalje pišem pjesme, i dalje sam u hip-hop svijetu, ali splet dosta nesretnih okolnosti me je zakočio i zbog toga nisam objavljivao ništa novo. Hvala na upitima i interesu, puno mi to znači i ne želim razočarati sve moje fanove koji očekuju neke nove pjesme.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)