Dvije godine bloga


Dan prije mog 19. rođendana moj alterego Artistic soul puni dvije godine! Otkako radim na ovom blogu i otkako sam objavio svoju prvu stvar mogu reći da mi je život postao puno pozitivniji jer taj alterego Artistic soul meni zapravo omogućava jedan veliki ispušni ventil, ali i način da ispunim svoje slobodno vrijeme. U ove dvije godine nisam dostigao neke vrtoglave brojke, ali meni nije važna brojka pratitelja, već kvaliteta tih pratitelja! Kroz ove dvije godine počele su me pratiti razne zanimljive osobe. Surađivao sam sa Ratkom Martinovićem koji je bloger Večernjaka i jedan od kreatora najpopularnijeg podcasta na Balkanu, zatim sam u srdačnom kontaktu sa putopiscem Vedranom Bađunom s kojim se čujem svako malo i dosta mi pomaže svojim savjetima i podrškom kad je blog u pitanju. Osim toga, imao sam čast porazgovarati sa reperima Kontrom i Jantarom što je još jedan veliki korak u etabliranju bloga. Unatoč tome što nemam veliki broj pratitelja na FB-u ipak se uspijevam probiti jer surađujem s ljudima koji mi pomažu podebljati moje brojke, te je moj napredak spor, ali siguran! Moj cilj je pokazati kako Baranja ipak ima nekog dobrog i sposobnog jer je očigledno da nam u ovom kraju fali svježine i kreativiteta.  Moj blog mi je pokazao kako sam bio čitan na području 14 zemalja: Ukrajine, Rusije, Indije, Belgije, Njemačke, Austrije, Irske, Švicarske, SAD-a, Hrvatske, Srbije, BiH, Makedonije, Slovenije i Crne Gore! U ove dvije godine objavljen je ukupno 141 blog, dok su u drugoj godini njegovog postojanja objavljena 54 bloga! Na početku rada ovog bloga sadržaj na njemu bio je satiričan, ali se taj ogranak vremenom izgubio, no počet ću ponovo objavljivati satirične priče kada budem imao inspiracije. Ovaj blog većinom govori o mojim životnim iskustvima, te promišljanjima života, svijeta i društva oko sebe i to je baza mog rada. Ukoliko me uhvati inspiracija pokrenut ću i neke nove teme na ovom blogu. Još jednom vas molim da sherate moje tekstove u što većem broju jer želim da se pročuje za moj rad.
Svaki savjet je dobrodošao i hvala vam što pratite moj blog i nadam se da ćemo proslaviti još puno rođendana zajedno!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)