Tvoj invaliditet nije sramota!


Dugo nisam pisao o stanju invaliditeta i o životu u invalidskim kolicima i danas sam se odlučio dotaknuti još jedne ovakve teme.
 Mnoge osobe s invaliditetom na svoje teškoće gledaju kao na nešto sramotno, nešto što je njihova krivica i uvjeravaju sebe kako oni nešto ne mogu, kako ne zaslužuju nikakvo poštovanje i kako je njima mjesto na dnu ovog društva. Treba naglasiti kako naš invaliditet  nije sramota jer nekog boli noga, netko ima šećer, netko ima psihičkih problema, a mi imamo svoje stanje. Problem je u tome što se kod nas i dalje gleda na invaliditet kao na neki nenadoknadiv gubitak i minus kojeg mi ne možemo pobijediti. Zbog takve percepcije javnosti osobe s invaliditetom su povučene, žalosne i nakon nekog vremena postaju trajno asocijalne i depresivne. Kada pogledam druge osobe s invaliditetom shvatim kako se ja zaista dobro nosim sa svojim stanjem i kako moram pomoći svojim dragim prijateljima i suborcima da oni dođu do tog nivoa prihvaćenosti. Veliki problem u našem društvu je taj što u većini slučajeva prva stvar koje bude izrečena o nama je: On(a) je u kolicima! To nam daje još jedan dodatni stimulans da budemo vraški bijesni na ovo društvo i onda se zaista osjećamo kao da smo mi neka popišana vrsta ljudi! Mi smo isto ljudi od krvi i mesa, smrtni kao i vi, emotivni kao i vi, osjećajni kao i vi i od tog stava treba krenuti! Prije nego što to javnost shvati nama ne vrijedi ništa ni pričati. Kao posljedica svega toga dolazi do autodiskriminacije osoba s invaliditetom jer svaki normalan čovjek počinje sumnjati u sebe kada ga ovo društvo po defaultu ignorira! Mnogi ljudi će mi proturječiti i reći da nije tako i da nas nitko ne ignorira, ali jedno je de jure stav, a drugo je ono što se događa de facto! Teoretski gledano, svi mi smo ravnopravni građani, imamo  svoja prava bla bla bla, a nešto sasvim drugo događa se u stvarnosti!

Ovim putem  osobama s invaliditetom poručujem neka idu kroz život visoko uzdignute glave jer njihov životni put nije ništa sramotno i treba postati primjer borbenosti, ustrajnosti i hrabrosti!

Primjedbe

  1. Pozdravljena ponudba za posojila med zasebno resnico v 72 urah. Naredim resna in zanesljiva zasebna posojila v razponu od 2.000 € do 10.000.000 € s stopnjo 2%. Torej, če ste zainteresirani, se obrnite na mene po moji e-pošti: marialeydi06@gmail.com  

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)