Život je kao MMA borba


Još otkako sam bio baš, baš mali klinjo sanjao sam da nastupam u MMA borbama neke velike organizacije! Zamislite samo: Adrenalin na maksimumu, light show perfektan, a sa razglasa piči neka bolesna stvar od Slipknota, Arch Enemya ili Soulflya. Dolazim u borbu sa samo jednim ciljem-raskomadati protivnika kao vuk ovcu! Kill or be killed! I vi i ja znamo da se ovo na moju žalost neće dogoditi!
Međutim, odmalena sam dio najkrvoločnijeg i najsurovijeg ringa na kugli zemaljskoj-onog životnog! Često se našalim na svoj račun i kažem da kada bi se svaka moja životna bitka računala kao jedna borba imao bih isto borbi kao Bakočević, Trušček i Melvin Manhoef zajedno!
Od rođenja sam u invalidskim kolicima, prošao sam preglede i preglede, predrasude i predrasude, ali definitivno se ništa ne može mjeriti sa 10 operacija koje sam proživio! Mirko cro cop je više puta izjavio kako mu je kudikamo veći stres ići pod nož, nego ići na borbu! Uoči svake operacije vizualizirao bih si kako idem u borbu sa trenutnim svjetskim prvakom koji je najopakiji čovjek na planeti! Scene neposredno prije mojih operacija su me uvijek podsjećale na one scene iz Rockya kada Rocky na iglama čeka svoju borbu, a 101 misao mu se vrzma po glavi! Svaka osoba s invaliditetom je u duši ratnik i zato volim povlačiti paralelu između nas i MMA boraca ili boksača! Bez obzira jeste li u kolicima ili ne i vi možete personificirati život kao jednu maratonsku MMA borbu jer svi bivamo nokautirani u životu, prije ili kasnije!
Ipak, ako život bodujemo kao skor pobjeda i poraza mislim kako sam još uvijek u plusu. Nije to savršen i besprijekoran skor, moglo je biti i bolje, ali što je tu je! Rijetko sam zadovoljan sa borbama protiv života i želio bih upisivati samo pobjede, no to je nemoguće jer nitko nije neprestano sretan u životu! Kada je riječ o borbi oči u oči protiv života najvažnije je prvo pobijediti sebe, a kad pomjerite svoj limit onda vam je samo nebo granica!

Budite pravi ratnik i prema životu se postavite kao prema MMA borbi, te nemojte uzmicati, iako vaš protivnik izgleda strašno jer svaki borac mora imati slabu točku! Uvijek postoji šansa da pobjedite život!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)