Budi poseban


Fascinantno mi je kako se ljudi skoro uvijek pokušavaju prikloniti što većim skupinama ljudi kako bi bili što manje upadljivi i što manje posebni. Iako možda nekad ne misli kao većina, dosta ljudi nema snage suprotstaviti se istoj. Ako u nekoj sredini ne razmišljaš kao većina, ljudi će te smatrati čudakom i  glupanom, te će te isključiti iz svog kruga prijatelja/poznanika.
Hvala Bogu pa uvijek postoje one manje skupine ljudi koje teže opstaju, ali su iskrenije i samopouzdanije. Teže ćeš opstati kao umjetnik ako te sluša 500 ljudi, a ne 500 000, teže ćete opstati kao  sportski klub, ako imate 8000 ljudi na stadionu, a ne 80 000, teže ćeš opstati kao političar ako te podržava 1000 ljudi, a ne 1000000, no ne treba te zbog toga biti sramota jer čak i najveći projekti su u početku bili mali i svi smo mi krenuli od 0! Nažalost, većina kontrolira trendove u svijetu, tržište, kulturne i moralne vrijednosti i ljudima je teško opstati u manjini, ali moramo se pomiriti s tim da svaki položaj u društvu ima pluseve i minuse!


Ja sam oduvijek bio drugačiji jer ne volim kopirati druge i razvijam svoj stil života! U osnovnoj školi sam bio jedan od rijetkih koji su navijali za Liverpool jer je on tada bio loš klub i djeca se u osnovnoj opredjeljuju samo za one jake klubove! Dok većina ljudi sluša IDJTV, Balkaton i sl. jer imaju papreno skupe i kičaste spotove, ja, sa druge strane, volim  sastave kao što su Slipknot koji nastupaju u radničkim kombinezonima ili Laibach jer su prvi rock izvođači koji su nastupali u Sjevernoj Koreji! Dok su se druga djeca igrala u parku i crtala leptire, ja sam obožavao gledati Pride (da ne bi bilo zabune, nije riječ o gay prideu, nego o MMA organizaciji Pride! XD) Moja originalnost je nešto na što sam iznimno ponosan i to je najbolji dio mene!

Ukoliko ne slušaš istu vrstu glazbe/ne odijevaš se isto/ne razmišljaš isto/ne radiš iste stvari kao većina ne treba te biti sramota, već naprotiv, trebaš biti ponosan na sebe jer kada ti je Bog već dao mogućnost biti svoj, drugačiji i neovisan onda je stvarno glupo biti nečija kopija ili se okretati kako vjetar puše. Budi svoj, imaj svoj stav, ali ne zaboravi poštovati tuđi stav i ponekad i prihvatiti tuđe mišljenje ili kritiku, te budi svjestan da nisi uvijek u pravu, nisi nepogrješiv i budi svjestan da postoje različiti ljudi sa različitim ukusima, stavovima i sistemom vrijednosti, te ih se takve treba poštovati!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Jantar: Boli me kara za ljude koji misle da promoviram sotonizam! (INTERVJU)

Indijanska priča o dva vuka!

Agent CIA-e priznao: Ubio sam Boba Marleya! (FOTO+VIDEO)